torsdag 2. november 2017

NSD - Tag

I forbindelse med den internasjonale scrapbookingdagen i mai, var jeg med på et onlineevent i regi av The Papercrafting. Jeg lagde to ting denne dagen. Tagen jeg lagde vil jeg vis dere her:

Jeg har brukt:
  • Lim
  • Prima Heavy gesso black og white
  • Ragner Texture paste
  • Chipboard thickers
  • Brusho Purple og violet
  • Versamark stempelpute
  • Butterfly #23 die fra Cherry Lynn
  • judikins iridescent sparkle embossingpowder
  • wow metallic silver sparkle embossing glitter
  • diverse utsatnsede chipboard figurer jeg hadde liggende.
  • Embossingpulver Ranger - white
  • Panduro svart embossingpulver
Tagen ble slik:



Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...